دسته‌بندی نشده

راهنمای خرید لباس پاییزی بچه گانه

با فرا رسیدن فصل پاییز و سرد شدن تدریجی هوا، والدین به فکر خرید لباس های گرم برای بچه ها می افتند. این لباس ها باید در عین گرم بودن، سبک باشند و در تماس با پوست بچه ها تولید حساسیت نکنند.

در ادامه به بیان نکاتی می پردازیم که با رعایت آنها می توانید خرید پوشاک بهتری برای بچه ها در فصل پاییز داشته باشید. پس لطفا با نی نی طلا همراه باشید.

نکات لازم در خرید لباس های پاییزی برای بچه ها

  • لباس های پاییزی نباید زیاد کلفت باشند.
  • جنس آن نباید در بچه ها ایجاد حساسیت کند.
  • باید گرم، نرم و سبک باشد.
  • لباس هایی با رنگ های شاد پاییزی بخرید.
  • هارمونی را در لباس های کودک رعایت کنید.

چه لباس هایی برای پاییز مناسب هستند؟

با آمدن پاییز، لباس های تابستانی و خنک از کمدها جمع آوری می شود و جای آن را لباس های پاییزی می گیرد.

لباس های پاییزی کودکان در انواع زیر تولید و عرضه می شود:

۱- سویی شرت

سویی شرت یکی از بهترین انتخاب ها برای لباس های پاییزی دخترانه و پسرانه است که بسیار کاربردی است و می توانید آن را از روی لباس های کودک بپوشانید و در صورتی که هوا گرم شد، می توانید آن را از تن او در بیاورید.

اگر سویی شرت کلاهدار باشد، سر کودک نیز از سرما محافظت می شود و احتمال سرماخوردگی وجود ندارد.

مزیت خرید سویی شرت آن است که کودکتان می تواند آن را در بهار نیز بپوشد؛ به شرط این که برای کودکتان کوچک نشده باشد. می توانید لباس های گرم را نیم سایز بزرگتر بگیرید تا در فصل های دیگر نیز بپوشانید.

۲- بارانی

در برخی روزهای پاییزی احتمال بارندگی وجود دارد، بنابراین خرید بارانی در پاییز ضروری به نظر می رسد. بهتر است بارانی های کلاهدار بگیرید تا در صورت بارش باران از خیس شدن سر کودک نیز پیشگیری شود.

۳- کفش مناسب

در پاییز کفش های اسپورت را جایگزین کفش های فانتزی کودکانه کنید. در مواقع بارندگی، نیم بوت نیز می تواند گزینه مناسبی برای فرزندتان باشد.

چه لباس هایی برای پاییز مناسب هستند؟

۴- شلوارهای جین و کتان

شلوارهایی با پارچه های دورس، کتان و جین که جنسی ضخیم دارند، مناسب فصل پاییز هستند. چون بدن کودکان حساس تر است و شلوار ضخیم برای حفظ پایین تنه او از سرما بسیار ضروری است.

۵- شنل

شنل های پشمی نیز یکی از مواردی است که می توانید برای کودکان به خصوص دختر کوچولوها استفاده کنید. این شنل ها علاوه بر زیبایی، کودک را در مقابل سرما حفظ می کنند.

در خرید شنل به خاطر داشته باشید که آن را متناسب با سایز کودک خود انتخاب کنید تا بیش از حد گشاد نبود و باعث سرماخوردگی او نشود.

۶- ژاکت

ژاکت نیز می تواند یکی از انتخاب های شما برای کودکتان در فصل پاییز باشد. یک ژاکت وقتی آن را با شلوار و پیراهن زیر آن ست کرده اید می تواند کودک را بسیار خوش استایل نشان دهد.

مزیت پوشاندن ژاکت به کودکان این است که به محض گرم شدن هوا می توانید آن را بدون دردسر دربیاورید.

۷- کلاه و دستکش

با این که کلاه و دستکش جزو لباس های زمستانی است، اما در مواردی که دمای هوا ناگهان افت کرد، باید پیش بینی آمادگی کلاه و دستکش را داشته باشید تا کودک را از سرماخوردگی حفظ کنید.

در فصل پاییز بهتر است همیشه یک کلاه نخی همراه خود داشته باشید، تا اگر هوا ناگهان سرد یا بادی شد، آن را به سر کودک بپوشانید و او را از سرما خوردن حفظ کنید.

دستکش را نیز جزو ملزومات پاییز بدانید چرا که ممکن است با شروع بارندگی و افت دما، دست های کودک سرد شود.

خرید لباس پاییزی برای دختربچه ها

خرید لباس پاییزی برای دختربچه ها

در خرید لباس های پاییزی برای دختر کوچولو ها علاوه بر موارد بالا، می توانید پیراهن های پشمی با جوراب شلواری ضخیم با رنگ متناسب را بخرید.

در صورتی که هوا سرد بود، از روی آن سویی شرت یا بارانی یا شنل بپوشانید. نیم بوت یا کفش اسپورت نیز استایل کودک شما را کاملتر خواهد کرد.

خرید لباس پاییزی برای پسربچه ها

برای پسر بچه ها نیز می توانید یک پلیور با شلوار جین یا پیراهن و جلیقه با رنگ های پاییزی بخرید و از روی آن سویی شرت یا بارانی بپوشانید.

کفش اسپورت یا نیم بوت نیز می تواند استایل پسر کوچولوی شما را کامل تر کند.

خرید لباس پاییزی برای پسربچه ها

در آخر

در خرید آنلاین شما می توانید انواع مدل های لباس کودک را از خانه ببینید و موارد دلخواهتان را بدون عجله، با مقایسه و مشورت انتخاب کنید.

دیگر نیازی نیست با داشتن کودکی که ممکن است بعلت گردش زیاد در بیرون خسته شود به خرید بروید و گاها لباسی را نپسندید و با دست خالی به خانه برگردید.

در فروشگاه اینترنتی نی نی طلا می توانید انواع لباس های نوزادی و کودکان تا ۷ سال را مشاهده کنید و در هر کجای ایران که باشید سفارش دهید و از مزیت خرید آنلاین بهره ببرید.

سوالات متداول

در پاییز چه رنگ لباس هایی بیشتر در کودکان استفاده می شود؟

لباس هایی به رنگ زرد، قرمز، نارنجی، یشمی و قهوه ای

آیا لباس های پاییزی کودک باید خیلی کلفت باشد؟

خیر؛ لباس های پاییزی نباید زیاد کلفت باشند. باید گرم، نرم و سبک باشد. همچنین جنس آن نباید در بچه ها ایجاد حساسیت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *