دسته‌بندی نشده

راهنمای خرید لباس مجلسی بچه گانه دخترانه

انتخاب و تهیه لباس های بچه گانه به دلیل نگاه ویژه ای که در این سنین توسط والدین به فرزندان می شود، دارای اهمیت زیادی است. طرح هایی که با توجه به سلیقه پدر و مادر موضوعاتی مانند فصل، آداب و رسوم و ترندهای سال انجام می گیرد.

در این میان دسته لباس های دخترانه به دلیل طراحی و دوخت متفاوت، وجود مدل های فراوان فانتزی و توجه به جزئیات، شامل نکات زیادی می باشند، که شما در لحظه خرید باید از آنها به خوبی اطلاع داشته باشید.

با نی نی طلا در ادامه مطلب همراه باشید تا راهنمای شما در خرید لباس مجلسی بچه گانه دخترانه باشیم.

راهنمای خرید لباس مجلسی بچه گانه دخترانه

شما برای خرید لباس بچه گانه دخترانه در سبک های مختلف اسپرت، مجلسی و … باید با دسته بندی مربوط به اندازه آن ها آشنا باشید.

در این مورد باید اشاره کنیم که سایز لباس های بچه گانه به سه دسته تقسیم می شود:

  1. دسته اول دسته سیسمونی نوزاد است که مناسب سایز صفر نوزادی تا ۲ سال است.
  2. دسته دوم مناسب سایز ۲ سال تا ۱۱ سال است که سایز بندی آن از بازه ۴۰ تا ۶۵ است.
  3. دسته سوم مناسب قشر نوجوان بوده و از سایز ۶۵ به بعد شروع می شود است.

بر این اساس شما با توجه به سایزبندی جدول زیر می توانید پیش زمینه ذهنی مناسبی برای تهیه لباس برای فرزند خود داشته باشید.

سایز ۳۰دو ماه تا یکسال
سایز ۳۵یک تا دو سال
سایز ۴۰دو و نیم سال تا سه و نیم سال
سایز ۴۵چهار سال تا پنج سال
سایز ۵۰شش تا هفت سال
سایز ۵۵هشت تا نه سال
سایز ۶۰ده تا دوازده سال
سایز ۶۵دوازده تا چهارده سال
راهنمای خرید لباس مجلسی بچه گانه دخترانه

بهترین جنس برای لباس های بچه گانه دخترانه

اولین و مهمترین نکته برای انتخاب پارچه لباس توجه به این نکته است که پارچه‌ای زمخت و حساسیت زا برای پوست فرزند ما انتخاب نشود.

به عنوان مثال برای یک نوزاد تازه متولد شده، باید مراقب باشیم تا در اطراف بند ناف فشاری ایجاد نشود و نوزاد در آن راحت باشد. اما برای سنین بزرگ تر عمدتا راحتی و انعطاف بیشتر لباس به عنوان مهمترین عامل در نظر گرفته می‌شود.

برای کودکان و نوجوانان مهمترین مسئله توجه به لطافت پارچه می باشد. به همین علت استفاده از لباس های نخی، شاید بهترین پیشنهاد برای خرید لباس بچه گانه باشد.

با این وجود شاید شما برای تهیه لباس مجلسی با طیف وسیعی از لباس های نخی برای فرزند خود مواجه نشوید. در چنین شرایطی شما می توانید از پارچه پلی استر یا نایلونی بر اساس سلیقه خود انتخاب هایی داشته باشید.

خرید لباس بچگانه دخترانه متناسب با سن

اگر برای خرید پوشاک به فروشگاه‌ها رفته باشید، احتمالا متوجه شده اید که که اکثر قفسه ها به لباس های دخترانه اختصاص دارند.

در این زمینه یکی از مهمترین فاکتورهایی که می تواند باعث زیبایی دو چندان ست لباس برای فرزند شما شود، توجه به بازه سنی فرد است. این عامل در مواردی مانند انتخاب رنگ و مدل لباس تاثیر مستقیم داشته و باید به آن توجه ویژه ای شود. چرا که شما نمی توانید به دلیل صرف علاقه به یک سبک، طراحی و بدون در نظر گرفتم مقتضیات سنی فرزند آن را خریداری کنید.

به عنوان مثال رنگ بندی مناسب برای سنین زیر ۱۲ سال عموما شامل رنگ های روشنی مانند زرد گندمی، آبی آسمانی و گلبهی می شود که به ویژه در دسته لباس های مجلسی طرفداران زیادی دارند.

در انتخاب این رنگ ها تناسب لباس مورد نظر با رنگ دامن، کش مو، پاپیون تل و کفش ها می‌تواند ظاهر دختر شما را شیک‌تر از پیش کند.

خرید لباس بچگانه دخترانه متناسب با سن

مدل های مختلف لباس مجلسی بچه گانه دخترانه

لباس های مجلسی به دلیل دوخت خاص و استفاده از الگوهای فانتزی، مورد توجه افراد زیادی قرار دارند و این روزها شاید افزایش تنوع و رنگ در این دسته از لباس های بچه گانه هستیم.

  • ست بلوز و دامن مجلسی

یکی از بهترین ترکیب های لباس که شما می توانید از آنها برای مجالسی با درجه رسمیت کمتر استفاده کنید، ست بلوز و دامن دخترانه است. این ست شامل رنگ بندی های جذابی می شود که دست شما را برای انتخاب مدل مدنظر خود باز می گذارد.

  • سارافون و سرهمی دخترانه

استفاده از طرح های مختلف سارافون و سرهمی دخترانه برای جشن تولدها و دورهمی های دوستانه این روزها با استقبال زیادی مواجه شده است. سرهمی های راحت که به ویژه برای دختربچه های فعال انتخاب خوبی می تواند باشد. شما با خرید یک سارافون سرمه‌ای، سفید یا طوسی در آینده می‌توانید این لباس را با انواع و اقسام تی شرت های رنگارنگ یا بلوزهای ساده نیز ست کنید.

  • لباس های یک تکه

لباس های سرهمی این روزها به یکی از انتخاب های پرطرفدار برای نوجوانان به ویژه برای استفاده در محیط های باز تبدیل شده است. این سبک از لباس دخترانه در مدل های مختلفی دوخته می شود و شما برای انتخاب، گزینه های زیادی را پیش روی خود خواهید دید.

ست کردن لباس مجلسی بچه گانه دخترانه

لباس و هماهنگی سبک لباس انتخاب شده دارای اهمیت زیادی می‌باشد.

به عنوان مثال ما نمی توانیم یک تی شرت دخترانه اسپرت را با یک دامن پف پفی ست کنیم! چرا که این امر در نگاه اجتماع به عنوان تناقضی عجیب شناخته شده و حاکی از بی اطلاعی ما در مورد انتخاب لباس است.

به همین علت شما باید با ترندهای زمان و بروز آشنایی نسبی و قابل قبولی داشته باشید. به عنوان مثال رنگ های تیره کمتر در ست لباس دخترانه استفاده می شوند. در نتیجه شما نمی توانید از شومیز دخترانه سرمه ای با دامن مشکی به عنوان ترکیب ایده آل لباس فرزند خود یاد کنید!

ست کردن لباس مجلسی بچه گانه دخترانه

سخن آخر

خرید لباس مجلسی دخترانه به دلیل تنوعی زیادی که دارد، انتخاب سختی داشته و باید حساسیت زیادی در این زمینه صورت گیرد.

توجه به رنگ و طراحی در ست کردن این لباس ها دارای اهمیت زیادی می شود و شما به عنوان والدین می بایست به این موضوع نگاه دقیقی داشته باشید.

علاوه بر این اقتضای سنی کودکان انتخاب های صحیح برای آنها را در دامنه مشخصی از رنگ ها قرار می دهد که باعث الهام بخشی و افزایش روحیه آنها گردد.

در راستای سهولت سازی انتخاب لباس برای فرزندتان، فروشگاه آنلاین نی نی طلا در کنار شماست، تا خرید لباس را برای فرزند دلبندتان لذت بخش تر نماید. جهت خرید می توانید به دسته بندی مدنظرتان در سایت مراجعه کرده و پس انتخاب، خرید خود را ثبت نمایید. از همراهی شما با نی نی طلا سپاسگزاریم.

سوالات متداول

جنس مناسب برای لباس دخترانه بچه گانه شامل چه مواردی می شود؟

لباس های نخی و پنبه ای

از پرطرفدارترین مدل لباس دخترانه سبک مجلسی به چه سبک هایی می توان اشاره کرد؟

ست بلوز و دامن مجلسی – سارافون و سرهمی دخترانه – لباس های یک تکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *