دسته‌بندی نشده

راهنمای خرید لباس بچه گانه پسرانه

احتمالا شما هم تاکنون با تبلیغات مربوط به لباس های ترند بچه گانه در سطح شهر مواجه شده اید. صنعت پوشاک در کشور ما در سالیان اخیر دستخوش تغییرات زیادی شده و روز به روز به تنوع مدل های ارائه شده برای سنین مختلف در این صنعت افزوده می شود.

دسته لباس بچه گانه پسرانه یکی از این موارد است که به دلیل تاثیر مستقیمی که بر روی آراستگی و جذابیت فرزندان ما میتواند داشته باشد، مورد توجه خانواده های ایرانی نیز قرار دارد.

در این میان سبک های لباس مختلفی مانند کلاسیک، اسپرت، مجلسی، انیمه و … برای این رده از سنین در بازار عرضه می شوند که شما بر اساس ذائقه و محل مورد استفاده از آن باید برای خرید و تهیه مدل مد نظر خود تصمیم گیری کنید.

در ادامه مطلب با نی نی طلا همراه شوید تا راهنمای شما در خرید لباس بچگانه پسرانه باشیم.

مدل های مختلف لباس بچه گانه پسرانه

  • ست چند تکه نوزاد پسر

سن چند تکه از جمله چند جدیدترین مدل های لباس پسرانه است که به دلیل تنوع رنگ و دوخت جالب، برای مناسبت های مختلفی استفاده می شود. فاکتورهایی نظیر رنگ، استایل و جنس مواد به کار رفته این ست لباس، تاثیر زیادی بر آراستگی فرد می گذارد. ست های لباس چند تکه عموما بر حسب نوع مهمانی و مکانی که استفاده خواهد شد، در انواع راحتی و مجلسی خریداری می شوند.

  • تیشرت بچه گانه

تی‌ شرت‌ های بچه گانه طرح‌ های بسیار متنوعی دارند و در انواع تیشرت آستین‌ کوتاه و آستین‌ بلند برای فصل‌ های مختلف سال مورد استفاده قرار می گیرند. تنوع مدل و راحتی این لباس باعث شده تا امروزه هر پدر و مادری اقدام به تهیه چندین مدل از آنها برای سرویس سیسمونی نوزاد خود نماید. به عنوان مثال، طرح های انیمه و فانتزی از جمله مدل هایی هستند که طرفداران زیادی برای خود داشته و امروزه شاهد استفاده از آنها در اکثر مدل های تیشرت های تابستانی هستیم.

  • بادی بچه گانه پسرانه

باد های پسرانه مدل دیگر از دسته بندی لباس های بچه گانه هستند که به‌ صورت آستین‌ حلقه‌ ای، آستین‌ کوتاه و آستین‌ بلند به بازار عرضه می‌ شوند. والدین در حین خرید بادی علاوه بر توجه به کیفیت لباس بچه گانه و جنس آن، باید به اندازه یقه و حلقه‌ آستین‌ ها نیز توجه کافی داشته باشند.

  • سرهمی بچه گانه پسرانه

سرهمی یکی از بهترین انواع لباس برای کودکانی است که به‌ تازگی راه رفتن را آموخته اند. این لباس‌ سبک و بسیار راحت بوده و برای بازی و حرکت کودک مشکلی را ایجاد نخواهد کرد. این لباس در انواع بافتنی، نخی، کلاه دار، جوراب دار، آستین کوتاه و آستین بلند در بازار به چشم میخورند که وجود همه مدل های آن ها در سیسمونی ضروری است.

مدل های مختلف لباس بچه گانه پسرانه

اندازه مناسب برای لباس بچه گانه پسرانه

برای بدست آوردن اندازه لباس بچه گانه، شما باید به جداول سایز بندی پوشاک مراجعه کنید و اگر اندازه باهم مطابقت داشت، می توانید طبق سایز لباس بچه گانه مورد نظر خود را بخرید.

برای محاسبه این امر شما باید سه اندازه اصلی فرد را داشته باشید:

  1. قد فرزندتان، دور کمر و دور سینه
  2. دور کمر: اندازه گیری باریک ترین قسمت کمر کودک با استفاده از متر
  3. دور سینه: اندازه گیری دور سینه از برجسته ترین نقطه تا پشت کمر کودک با استفاده از متر

در این مورد بهترین کار این است کودک کنار دیوار کاملا صاف بایستد و از سطح زمین تا بالای سر او اندازه گیری کنید.

قد کودک (سانتی متر)سن مناسب برای کودک
۵۶ تا ۶۲۰ تا ۳ ماه
۶۲ تا ۶۸۳ تا ۶ ماه
۶۸ تا ۷۴۶ تا ۹ ماه
۷۴ تا ۸۰۹ تا ۱۲ ماه
۸۰ تا ۸۶۱۲ تا ۱۸ ماه
۸۶ تا ۹۲۱۸ تا ۲۴ ماه
۹۲ تا ۹۸۲ تا ۳ سال
۹۸ تا ۱۰۴۳ تا ۴ سال
۱۰۴ تا ۱۱۰۴ تا ۵ سال
۱۱۰ تا ۱۱۶۵ تا ۶ سال
۱۱۶ تا ۱۲۲۶ تا ۷ سال
اندازه مناسب برای لباس بچه گانه پسرانه

مهمترین نکات مورد توجه در خرید لباس بچه گانه پسرانه

  • سعی کنید به ترند سال و فصل مورد استفاده لباس خود توجه لازم داشته باشید.
  • توجه به سن و علایق پسربچه در تهیه لباس باعث انرژی بخشی به او در طول استفاده از لباس می شود.
  • به تنوع رنگ ست انتخابی توجه کافی داشته باشید.
  • حدالامکان از لباس هایی با جنس پلی استر استفاده نکنید.
مهمترین نکات مورد توجه در خرید لباس بچه گانه پسرانه

نتیجه گیری

یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از والدین، خرید و تهیه با کیفیت ترین و مرغوب ترین لباس بچه گانه است. اما این امر بدون اطلاع و آشنایی با مشخصات لباس برای کودکان امکان پذیر نبوده و باعث اتلاف هزینه می شود.

در مقاله فوق در در این زمینه توضیحاتی مختصری برای شما دوستان عزیز ارائه شد.

شما می توانید پس از مطالعه مقاله فوق، از بخش فروشگاه و بازدید از دسته بندی های مختلف مد نظرتان در میان تنوع بالای پوشاک نوزادان و کودکان در نی نی طلا، اقدام به خرید پوشاک دلخواه خود برای فرزند دلبندتان نمایید. از همراهی شما عزیزان با نی نی طلا سپاسگزاریم.

سوالات متداول

اندازه مناسب برای لباس های بچگانه پسرانه به چه صورتی می باشد؟

اطلاعات مربوط به این موارد در جدولی به اطلاع دوستان گرامی رسانده شد.

مشخصات تی شرت بچه گانه مناسب به چه صورتی است؟

تی‌ شرت‌ هایی که در کنار یقه خود دکمه دارند، انتخاب بهتری نسبت به سایر مدل ها هستند. به این دلیل که به مرور یقه تیشرت حالت افتادگی پیدا نکرده و شامل طول عمر بیشتری برای پسر بچه ها می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *