دسته‌بندی نشده

مدل های جدید لباس بچه گانه پسرانه ۱۴۰۱

لباس های بچگانه پسرانه تنوع زیادی دارد که دست والدین را برای انتخاب باز می گذارند. این لباس ها در انواع طرح ها و رنگ ها مناسب استایل های بهاری و تابستانی، پاییزی و زمستانی ارائه می شوند که با توجه به سلیقه خود می توانید چند تایی را انتخاب کنید و آن ها برای فرزندتان ست کنید.

با نی نی طلا همراه شوید تا تعدادی از این مدل ها را  به شما معرفی کنیم

مدل های بهاره و تابستانی

این لباس ها رنگ های شاد و تابستانی داشته و انواع مدل ها را شامل می شود که می توانید برای پسرکوچولویتان تهیه کنید.

پیراهن هاوایی و شلوارک

پیراهن های هاوایی بلوزهای طرحداری هستند که از پارچه های خنک تهیه می شود و در فصل تابستان طرفداران زیادی در میان آقایان دارد

منشا این پیراهن ها، جزایر هاوایی است که در این جزیره به عنوان لباس های غیررسمی پوشیده می شود.

می توان  پیراهن های هاوایی مخصوص پسربچه ها که طرح های متنوع و زیبایی دارد که شما می توانید آن را با یک شلوارک جین ست کنید و یک استایل غیررسمی زیبا برای پسرکوچولوی خودتان بسازید.

پیراهن آستین کوتاه و تیشرت

یک پیراهن مردانه آستین کوتاه تیره با یک تیشرت رنگ روشن که رنگ های آن متناسب با هم است یک استایل اسپورت به کودک شما می بخشد که می تواند به زیبایی او بیفزاید.

این استایل برای کودکان  بالای ۲ سال بسیار زیبا و شکیل است.

مدل های بهاره و تابستانی

استایل لش

این استایل بسیار محبوب جوانان است. در این استایل لباس ها دو تا سه سایز بزرگتر از سایز نرمال فرد است. لباس های لش مخصوص کودکان نیز طراحی و تولید می شود.

در ابتدا  خوانندگان رپ و هیپ هاپ آمریکایی استایل لش را پوشیدند پس از آن در سراسرآمریکا مد شد و کم کم به سایر کشورها نفوذ کرد.

در صورتی که به این استایل علاقه دارید می توانید از میان سبک ها و رنگ های مختلف، یک ست جذاب برای پسرتان تهیه کنید.

سرهمی پیش بندی

این استایل نیز از استایل های محبوب است که در آن یک سرهمی از نوع جین یا کتان که عموما رنگ های تیره ای دارند به همراه تیشرت یا پیراهن اسپورت پوشیده می شود.

می توانید سرهمی کوتاه انتخاب کنید و در فصل تابستان بپوشانید یا سرهمی بلند بخرید که علاوه بر تابستان بتواند در سایر فصول نیز استفاده کند.

تیشرت و شلوارک

تی شرت و شلوار نیز مناسب فصول گرم است و کودکان با پوشیدن آن احساس راحتی و خنکی می کنند.

تیشرت ها و شلوارک ها در رنگ های مختلفی تولید می شود که می توانید زیباترین آن ها را از فروشگاه نی نی طلا سفارش دهید.

سه تیکه بلوز جلیقه و شلوار ست با بلوز

این لباس نیمه رسمی به شمار می رود برای نوزادان و پسربچه ها در انواع زیبای تولید می شود. کودک شما می تواند این لباس را در مهمانی های رسمی بپوشد.

مدل های پاییزه و زمستانه

مدل های پاییزه و زمستانه

این مدل ها نیز شامل استایل هایی با سویی شرت و  پالتو و جلیقه است که در ادامه به آن ها می پردازیم

هودی و شلوار ست

هودی شبیه سویی شرت است با این تفاوت که جلو بسته بوده و دکمه و زیپ ندارد.

هودی یکی از زیباترین لباس هایی است که در فصل های پاییز و زمستان می توان پوشید. یک هودی و شلوار ست که علاوه بر گرم نگه داشتن کودک می تواند استایلی کژوال را برای او بسازد

پلیور و شلوار کتان ست

این استایل مناسب فصول پاییز و زمستان است. شما می توانید برای پسرتان انواع پلیور با رنگ های مختلف را با یک شلوار کتان همرنگ ست کنید. این ست نیز رسمی به شمار می رود.

بلوز آستین بلند شلوار جین

این ست نیز بسیار محبوب بوده و استایلی اسپورت محسوب می شود. شما می توانید یک پیراهن با طرح دلخواه و رنگ شاد را انتخاب کنید و با شلوار جین پسرتان ست کنید.

کت جین با پیراهن مردانه

پیراهن مردانه همراه با پاپیون

یک پیراهن مردانه به همراه پاپیون یا کراوات زیبایی کودک شما را چندین برابر می کند. این استایل مناسب هوای بهار یا تابستان است که هوا برای پوشیدن کت یا سویی شرت گرم است.

کت جین با پیراهن مردانه

یکی از استایل های نیمه رسمی کت جین با پیراهن مردانه طرحدار است که می توانید با رنگ های مورد علاقه خود تهیه کنید. در حالت کلی طیف وسیعی از رنگ ها را می توانید با کت جین ست کنید و از این بابت نباید نگران باشید.

کاپشن چرم و شلوار جین

این استایل مخصوص زمستان است اگر دوست دارید کاپشن چرم برای فرزندتان بخرید. می توانید با هوشمندی و انتخاب درست رنگ، یک استایل بی نظیر برای کودک خود بسازید.

پالتو و جلیقه

پالتو هم از استایل های رسمی است و در صورتی که تناسب رنگی آن را با جلیقه رعایت شود یکی از زیباترین استایل ها را به فرزندتان می بخشد. یک کت مشکی یا سرمه ای به همراه جلیقه ای به رنگ زرشکی و یک پاپیون همرنگ آن، یکی از زیباترین استایل های رسمی کودکان است که هرگز از مد نمی افتد.

در آخر

تنوع لباس برای پسر کوچولویتان زیاد است. شما انتخاب های زیادی برای استایل پسرکوچولویتان خواهید داشت که می تواند متناسب با فصل یک یا چند تا از آن ها را انتخاب کنید .

می توانید این لباس های زیبا را از نی نی طلا تهیه کنید. این فروشگاه زیباترین و باکیفیت ترین  لباس های نوزادی و بچگانه را تا ۷ سال را عرضه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *