دسته‌بندی نشده

راهنمای خرید لباس بچه گانه اسپرت (پسرانه)

با نزدیک شدن به روزهای گرم سال، شاهد استقبال بیش از پیش والدین برای خرید لباس کودکانشان از سبک های لباس اسپرت هستیم. طرح هایی که به ویژه برای سنین کودکان جذابیت بیشتری داشته و می تواند نکته تمایز با سایر همسن های خود در دورهمی های مختلف باشد.

رنگ بندی این لباس ها عموما ترکیبی از رنگ های تیره و روشن است که با تلفیق از طرح برند مربوطه جاذبه ای چشم نواز به لباس کودک اضافه می کند.

لباس های اسپرت پسرانه شامل دسته مدل های پرطرفداری می شوند که در ادامه به چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد. پس لطفا با نی نی طلا همراه باشید.

راهنمای خرید لباس اسپرت پسرانه

اگر استایل اسپرت را برای استفاده فرزند خود انتخاب کرده باشید، لازم است بدانید که گزینه های زیادی برای انتخاب پیش رو دارید. تی شرت، پیراهن، ژاکت، کاپشن و سوی شرت، همه و همه، برای استایل اسپرت کودکانه می تواند مناسب باشد.

در انتخاب تی شرت آزاد هستید، و هم می ‌توانید تی شرت ‌های آستین کوتاه کودکانه را انتخاب کنید و هم تیشرت ‌های آستین بلند. همچنین می ‌توانید از تی شرت های یقه دار نیز استفاده کنید که جدید در بازار به چشم می خورند.

هیچ محدودیتی ندارید! اما در مورد پیراهن اسپرت کودکانه باید بدانید که این اقلام از لحاظ طرح، رنگ و مدل، بسیار متنوع هستند.

شما بر حسب رنگ پوست مورد علاقه فرزند خود می توانید پیراهن چهارخانه و اسپرت زیبایی را برای او تهیه کنید، که با شلوار های جین و لی نیز هماهنگ هستند.

راهنمای خرید لباس اسپرت پسرانه

انتخاب کفش اسپرت پسرانه

مدل های اسپرت زیادی را میتوان برای استفاده  کودکان زیر ۷ سال پیشنهاد کرد. به عنوان مثال، در این زمینه میتوان به کفش های اسپورت اسنیکر و کتانی های ساق دار اشاره کرد، که این روزها از پرطرفدارترین مدل های موجود در رده کفش های بچه گانه هستند.

لازم به یادآوری است که کفش کتانی، تنها برای فعالیت‌ هایی مثل پیاده‌ روی و استفاده روزمره کاربرد دارند و برای گردش در فضاهای خارج از شهر، بهتر است از مدل های دیگری برای استفاده کودک خود بهره ببرید.

انتخاب شلوار اسپرت پسرانه

اگر تصمیم گرفته‌ اید برای فرزند نوجوان خود از دسته بندی اسپرت شلواری را انتخاب کنید، باید بدانید که شلوارهای متنوعی پیش روی شما هستند.

شلوارهای جین، شلوارهای کتان، شلوارهای با طرح ارتشی، شلوارهای جیب دار و گرمکن ‌های ورزشی، گزینه ‌های پیش رویتان هستند. در مورد استایل اسپرت، مانند بسیاری از استایل ‌های دیگر، به شما توصیه می ‌کنیم شلوارهایی با رنگ خنثی، مثل خاکستری، مشکی و سرمه ای را انتخاب کنید تا بتوانید به راحتی آن ‌ها را با دیگر لباس ‌ها و کفش هایتان ست کنید.

شلوارهای جیب ‌دار خاکی‌ رنگ نیز برای استایل اسپرت پسرانه بسیار مناسب هستند و تیپ فرزند شما را جذاب ‌تر خواهند کرد.

باید اشاره کنیم که شما در این زمینه برای انتخاب کتانی هماهنگ با برای جین فرزند خود هیچ محدودیتی ندارید و می‌ توانید هر رنگ و مدلی را انتخاب کنید، حتی کفش کالج اسپرت مردانه و کفش‌ های چرمی را نیز می ‌توانید به همراه شلوار جین تهیه کنید، که ترکیب جالبی میتواند باشد.

انتخاب شلوار اسپرت پسرانه

نکات مهم برای تهیه لباس اسپرت پسرانه

یکی از نکاتی که می بایست در انتخاب مدل لباس اسپرت مردانه در نظر داشت، توجه به سن و سال کودک است.

شما باید دقت داشته باشید لباس اسپرتی که انتخاب می کنید، با سن فرزند شما هماهنگ باشد. چرا که این روزها با افزایش روزافزون مدل های فانتزی، ممکن است به سبک هایی بر بخورید که با روحیات و شرایط کودکتان تناسبی نداشته و در معرض عموم به فروش می رسند.

از نکات دیگری که می توانید در انتخاب مدل لباس اسپرت پسرانه بچه گانه به آن توجه داشته باشید، این است که لباس اسپرت مورد نظرتان با کفش هایی که می خواهید برای فرزند خود خریداری کنید هماهنگی داشته باشد و از لحاظ رنگ بندی نیز با هم ست باشند.

همین طور حتی الامکان برای کودک لباس اسپرتی را انتخاب کنید که با مدل موهای آن ها هماهنگی لازم را نیز داشته باشد. چرا تجربه ثابت کرده در زیبایی و آراستگی آنها تاثیر زیادی می تواند داشته باشد.

این موارد از شاخص ترین موضوعاتی هستند که مشخص می کنند لباس و پوشش انتخابی شما تا چه اندازه به روز و ایده آل است.

نکات مهم برای تهیه لباس اسپرت پسرانه

سخن آخر

لباس اسپرت پسرانه از دسته بندی های پرطرفدار موجود در بازار به شمار می رود که به دلیل محبوبیت بالا، شاهد ارائه طرح های متنوع زیادی برای آن هستیم.

شما در این سبک از لباس گزینه های زیادی پیش روی خود می بینید که از کفش تا مچ بند و پیراهن بر اساس سن و بودجه هر فرد به فروش می رسند. در این میان اطلاع از بایدها و نبایدهای خرید لباس برای سنین بچه گانه، از مهمترین موضوعاتی است که والدین باید از آن مطلع باشند.

در این مقاله تلاش کردیم راهنمای شما در مسیر انتخاب لباس پسرانه بچه گانه باشیم. اکنون شما می توانید با مراجعه به بخش فروشگاه پوشاک نی نی طلا، در دسته بندی های مد نظر خود، از میان جنس های متنوع و با کیفیت ارائه شده انتخاب خود را انجام دهید و تجربه خرید خوبی را از ما داشته باشید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

سوالات متداول

جذاب ترین رنگ های موجود در دسته بندی شلوار پسرانه شامل چه مواردی می شود؟

خاکستری – مشکی و سرمه ای

از مهمترین موضوعاتی که در انتخاب لباس اسپرت پسرانه باید مد نظر داشت، چند مورد نام ببرید؟

سن کودک – رنگ مو – ترکیب رنگ لباس ها با کفش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *